Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

My Baby

  • Sunday, September 21, 2008
  • Ain





  • Inilah baby girl aku...kiut tak..!!Macam anak Jepun pun ada kan..!!Fuhh..!!Lega aku dengar nurse kata kat aku..!!"encik!isteri encik selamat melahirkan bayi perempuan".Aku rasa macam nak menjerit je..tapi kena control macho jugak..nanti orang kata aku gila plak..!!


    Baby girl aku ni dilahirkan seberat 2.6 kg, berat la kot, ke biasa je..ntah la,janji ok semua..tu yang penting..!!Bila isteri aku dipindahkan ke wad, time tu la aku baru ble tengok baby aku atau darah daging aku..rasa lain beb..mula-mula syok dapat tau yang aku dah ada anak..pastu tambah lagi ngan syok tengok life depan mata..tu yang rasa macam caya tak caya je..!!Betul ke aku dah ada anak nih..!!Feel dia lain beb..nak kata feel dapat moto baru..aku tak penah dapat beli moto baru pun..moto yang aku pakai pun skang abah aku yang punya..tak tau la feel macamana..rasa macam aku ni laki sejati pun ada..he..he..!!


    Tapi itu lah hakikatnya yang aku dah ada baby..Bangga beb..!!Tapi buat rilek je..takkan nak bagitau TV3 kot..!!

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint