Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

The 1st Nabila Birthday Anniversary

  • Monday, February 23, 2009
  • Ain
  • Salam...Selamat menyambut hari lahir yang pertama kepada anakku Nurnabilah Umairah..aku lambat update gambar nih...biasa la sibuk sikit sejak kebelakangan ni..pastu la ni susah plak nak bukak internet..sebab bila aku on je pc..trus nabila mai menyibuk nak tekan-tekan..la ni nak on pc kena tunggu dia tido baru aman sikit...Majlis hari lahir ni buat sekali ngan isteri dan adik aku..tu yang buat kat umah mak aku tu...




    Kek biasa-biasa je...mak aku yang belikan...




    Tu tak sabar-sabar nak potong kek...





    Irfan memvolunteerkan dirinya untuk menjadi penyambut tetamu...

    Terima kasih kepada jiran-jiran, saudara-saudara yang hadir dan menjayakan majlis hari lahir nabila...

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint