Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Main Air kat Taman Tema Sg Rambai, Bkt Mertajam

  • Sunday, June 7, 2009
  • Ain
  • Hari ni hari sabtu..6/06/09..ingat mula-mula tak mau p mana-mana...nak duk umah je nak rilek skit...sebab sok tu aku kena p kuantan..detachment sana selama seminggu..!!Kebetulan pula pakcik li aku balik kampung bercuti..pastu dia call aku..mula-mula ajak p sungai petani nak p umah sepupu aku...pastu tak jadi plak..tak tau sebab apa..mungkin malas kot..lagi pun panas terik...tu yang ajak p mandi kolam tu...nak p mandi kolam kat TUDM Butterworth dah la rosak...!!Pastu lepa plan nak p mandi kat sungai rambai kat bukit mertajam...masuk pun cuma kena RM 1.00..murah tu..!!Yang p tu aku ngan family aku..mak ngan abah aku..pakcik li and family ngan paksu ngan family dia....!!
    Nabila bersiap nak p mandi kolam....syokkk..la tu..!!
    Sempat berposing lagi...
    Cari port nak berkampung...


    Dah start main air...syokkk..sungguh...!!
    Kamera girl bertugas...he..he..he..!!
    Hajar ngan ibu dia...!!


    Dah abis dah nak balik...
    Nabila plak tak mau balik...dah pakai pampers nak balik...dia plak ajak tok ayah dia p main air balik...!!
    Tengok tu..tukar balik pakai suar mandi yang basah tadi..!!Amboi dia tak mau balik plak..kacau macam ni....nasib baik tok ayah dia mau layan...!!



    Dah abis dah...kali ni betul-betul nak balik...gamaknya nabila pun dah penat kot..tu yang berserah jer..nak main lagi pun dah tak larat...
    Pakcik Rosli dan anak-anaknya..!!
    Bersiap nak balik dah...tau pun lapar susu...!!
    Gaya macam nak buat cover album jer..!!Kami balik petang..pastu terus p makan kat tepi kerico..ada gerai makan...!!Pastu balik terus...TAMAT...bye..bye..!!

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint