Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kena demam kuning plak..!!

  • Wednesday, September 24, 2008
  • Ain

  • Hari ke-5 anak aku diserang,tak tau le diserang ke terkena ke..penyakit yang bernama demam kuning..tanda-tanda dia mata anak aku ni jadi kaler kuning ler..!!Gambar yang jadi biru tu bukan apa..dia ditempatkan dalam apa nama benda tu..huh..inkubator ye la kot ejaan macam tu..macam berjemur bawah lampu biru..panas gak beb lampu tu...anak aku kena duk dalam 'sauna biru' tu sampai seminggu...tiap-tiap pagi kena amik darah kat tumit, sebab nak check kuning dia turun ke naik...nasib baik turun jugak kuning anak aku tu...kalau tak ble kena sawan woo..!!Tu yang aku risau..orang tua-tua kat rumah aku tu macam-macam bagi petua...ada yang suh minum titisan air sengkuang cina le..banyak lagi le tapi aku dah lupa dah..abaikan le..!!

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint