Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kayuhan Bersama Basikal Baru Mama....

  • Thursday, April 23, 2009
  • Ain
  • Hari ni...21 april 2009...Kayuhan petang...!!Petang ni aku kayuh ngan anak ngan wife aku yang telah memiliki beskal baru yang baru panas lagi, baru dibeli kat kedai PinkBike ...semangat lebih..tu yang balik dari pinkbike tu trus tukar baju trus p kayuh...rasmi beskal baru la katakan...memandangkan wife aku ni tak penah naik mountainbike..selalu naik beskal mini...jadi dia agak kekok untuk select shifter gear tu..silap select kayuh jadi macam kartun..he..he..he..!!Jadi aku telah melantik diri aku sebagai guru peribadi Mtb...he..he..he..!!kayuhan petang semalam tu pun untuk bagi dia familiar ngan shifter-shifter tu...!!Nanti boleh le bawak p Jamboree Nibong Tebal...tu pun kalau aku sebagai guru peribadi dia mengesahkan yang dia boleh join...skang nih tranning kat trek sawah belakang taman aku tu je...boleh le....!!Amik fitness dulu..!!



    Nabila mesti kena ikut...!!Seronok dia...mama dia ikut...!!



    Posing jap...paki selipar je wife aku...tak sempat nak beli kasut...!!Tak pe..semangat tu yang penting..!!




    Bergambar ngan beskal barunya...Giant Liv Arete 2..!!Rilek...amik oksigen...pastu trus balik...tepat kul 7 sampai umah...Total distance 11km jadi la..Baru lagi..!!

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint