Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kayuhan Bersama Nabila...!!

  • Thursday, April 16, 2009
  • Ain
  • Salam kembali...Petang ni...khamis, 16 april 2009..!!Berkumpul kat kedai Pon Alya Corner..Hari ni aku kena mengasuh lagi...!!Wife aku keje petang plak...!!Pon, mie ngan jan sms aku petang ni nak kayuh mana...aku ikut je hangpa...pon kata nak main road je..ronda-ronda...tak ble nak off road sangat..pasal aku habaq kat dia yang aku kena bawak si nabila ni ...!!Kena kayuh santai je la...!!Kayuh bagi lepas gian jer..!!



    Petang ni hanya 5 orang ahli Hawk Mtb je yang follow..yang lain macam besa la...ada hal yang tak ble nak dielakkan...!!Yang ikut..aku, mie, bob, pon dan jan..!!



    Nabila ngan helmet baru sixsixone celup...!!



    Tau jer orang nak amik gambar dia....!!







    pakat duk belek...!!



    Amik nafas kat PBA jap....!!



    "Hai ble ngorat...!!"nada slow dari uncle mie...!!





    Sepuluh kali orang take 5...dia pun take 5..minum ayaq macam dia yang kayuh...!!Patut bila sedut je..ayaq tinggal skit je...ermm..mm..!!





    Petang ni dapat la jugak kayuh sejauh 22 km..kira ok la tu...!!Bagi hilang ketaq kaki nak kayuh tu..Ok la sampai kat sini je..kita jumpa lain kali..bye...!!

    (semua gambar ni dipetik dari laman web www.hawkmtb.com)

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    (c) Copyright 2010 Blog By Photo. Blogger template by Bloggermint